Asel1naz2 zeynepmommm ağrıyı algılayıp ifade edemiyor ya 2 yaşında ki bebekler . Bizimki edemiyor yani.ifade etse en azından o kadar takılmaz insan
zeynepmommm Asel1naz2 benimkisi 3.5 yaşında ya söylüyor dişim ağrıyor diye dr. götürdük bir şey yapılacaksa da anestezi verip yapılır dedi biz de bekliyor uz şimdilik
barbarosunannesi Asel1naz2 çok geçmiş olsun Yorumlari okudum neyseki geçici dişler başka derdiniz olmasın inşallah
Eslmrana Asel1naz2 merhaba benim kizimda 3,5 yasinda bir disinde cürük vardi özel bir dis kliniginde uyutularak cekildi bir kacta kücük dolgu yapildi sükür simdi 8 yasinda cogu disi yenilendi ana disleri cikti bile
elmalikurabiye Asel1naz2 dis fircasini hatta mumkunse bi misvak alip eline verin oyalanirken bile fircalamis olur. siz yapinca istememesi normal
Asel1naz2 zeynepmommm ben götürdüm bugün tekrar dış doktoruna flor mu ne sürüyor m dedi 6 ayda bir sürülebilir dedi çürük önlüyormus .3 yaşına kadar beklenmeli çürük için dolgu falan o zaman yapılır ancak dedi
zeynepmommm Asel1naz2 çok kötü ya ağrıları arda oluyor Allahtan az önce yemek yerken başladı da Allahtan hemen geçti