Merhaba annelerim, bu saatte ancak vakit bulan 3 günlük taze bir anne olarak selamlıyorum sizleri.. 36 haftalık gebeliğimin tahminen 32 haftasına kadar her şey yolundaydı.. 32. Hafta ile ilk nst tecrübemden hemen sonra düzenli sancı cıktı ve kasılma önleyici başladık, ardından karaciğer enzimlerim yükseldi kaşıntılarım hiç bitmedi ilaçları kesmemize rağmen yükselmeye devam etti ve sıkı takibe alındım. Ciğer geliştiriciler falan derken 36+2yi gördük bir daha kan tahlili istendi ve 2 gün içinde değerlerim 2 katı kadar artınca acil sezaryen günü belirledik ve doğum günü yola çıktık.. hastanede yatışa gittikten hemen sonra odama geçtim ebe geldi nstye bağladı ve bebeğimin bu vakte kadar hiç olmadığı halde kalp atışları yavaşlamış ve düzensizleşmişti.. bunu gören ebe hemen doktora haber verdi planlanan sezaryen saatime 5 saat kala acilen doğuma indirildim.. o süreçte ne yaşadığımı inanın bilmiyorum ameliyathanelerin hepai doluydu bekleme odasında spinal anestezim bir yanda bir yanda doktorumun nstyi ben spinal yapılırken bile sabitlemeye çalışması.. ardından bir ameliyathanenin acilen boşaltılması.. sezaryende yaşadıklarım😢 bebeğimi çıkartamadılar resmen 3 kişi uğraştı doktor dahil.. neyse sonra o güzel sesi duydum ve cocuk doktoru hemen aldı götürdü yavrumu.. gebeliğim boyunca hep ilerden giden söylenene göre kafası falan büyük olan yavrum beklenen son ölçülen kg 3300-51 cm iken aslında doğan 2500,44cm.. görünce inanamadım öyle minicik.. neyseki ben bu travmaları ardımda bırakıp odaya geçtim sonra bebeğimi getirdiler.. kan düzeyi fazlaymış, uyuşmazlık da vardı bizde eşimle miniğim de eşimin kan grubundan..Böyle bir süreç yaşadım çok çok duygusalım. Paylaşmak istedim şu an 4 günlük ama öyle minik ki dokunmaya korkuyorum… sütüm damla damla geliyor doyuramıyorum, sarılığımız da başladı ..ağlıyor emziremiyorum mecburen mama başladılar.. çaresizim ama anneliği çok sevdim, böyle bir miniğin annesi olmayı çok sevdim ama o ağladıkça yüreğim parçalanıyor😢