Merhaba kızlar. Oğlum 4.5 aylık. Yaklaşık 2 aydır yaşadığımız bir kabızlık sorunumuz var. Oğlum önceleri 3 gün arayla, sonradan 5,7 ve hatta 9 günden bir kaka yapıyor. Doktora götürdüm, sorun yok dedi. Kabızlık için sirop verdi, onu veriyorum ama pek fayda etdiğini söyleyemem. Fitil kullandım bikaç kez. O bile işe yaramıyor. Doktor elma suyu vermemi söyledi henüz 3aylıkken. O kadar zor durumdaydım ki mecbur bir kaç gün verdim, sonra daha vermedim. Sadece anne sütü ile besleniyor oğlum. Sizce ne yapa bilirim? Bu arada 4.5 aylık bebeğe ek gıda verilir mi? Lütfen, anlayışla yanaşın. İlk kez anne oluyorum, bilmediğim bir çok şey var.