7 aylık olduk. Ek gıda sürecindeyiz . Ama kakasını baya katı ve az az yapıyor suyu az içtiği için böyle mi ki? Alıştırma bardağından kesinlikle içmiyor. Biberondan versem mama sanıp ağlıyor. Bardakla versem genzine kaçırıyor. Kaşıkla veriyorum o da yetmiyor gibi geliyor. Suya nasıl alıştıracağım? Bi de günde ne kadar içmeli ? Yorumlara bekliyorum 🌸