Aselmiran aysglkrgzr hiç yikamadim elle yıkıyorum biberonlarini da bir günde bazne iki günde bir mutlaka sıcak sirkeli suda bekletiyorum
Aybukealtintas aysglkrgzr tabak catal vs genelde elde yıkıyorum, yogurt kavanoz larını makineye atıyorum, normal bulasık ve onun süngerleri ayrıdır, hem elde yıkama hemde bulasık mak. Deterjanımda kimyasal içermediği için bu konuda içim rahat