Kızlar daha önce yazmıştım buraya oğlum bronşit oldu diye 1 hafta oldu geçmişti. Birden kuru öksürük başladı burnu falan akiodu birazda balgam vardi. Balgam gitti kuru öksürük geldi gece 2 de uyandık oksurerek geri uyuyamadı öksürükten şimdi beşiğe koydum salliom. 1 gün daha gozlemlicem azalma falan olmazsa çarşamba gününe randevu aldım goturcem. Dr’ nin verdiği Bricanyl suruptan icirdim 1 ölçek birde biraz dolven şurup. Zaditen de vermişti ama içeriğini unuttum vermedim. Bu arada bronşit olduğundan beri mama icmio yemek çorba beslenio 19 aylık 1 hafta sonra 20 aylık olucak