Yasolinne Bende oğluma göre ayarladım hep. Kutu üzerinde yazan ölçek üzerinden değil de oğlumun içebildiği kadarını verdim, üstünü verirsem kustu rahatsız oldu çünkü. 2 saatte 1 acıkıyordu ama içtiği ölçek belliydi. Doymasa zaten belli ediyor tekrar ilave yapıyordum. Bana da az az sık sık içmesi daha mantıklı gelmişti. Doktora da danıştığımda sıkıntı olmaz, gerekli görürsek artırırız dedi. Yavaş yavaş içebildiği kadar artırmaya başladım sonra.