Mucizepamugum mama ile ( mecburi) çocuk buyuten biz anneler çok gunahkariz değil mi , hem de çocuklarımızın hakkına girmiş olduk aç kalmaları gerekirdi değil mi aslında! Evet anne sütü kadar zengin hiç bir şey yok ama mama ile büyüyen ve anne sutu alandan daha sağlıklı olan çok bebek çocukta var,
Mama ile çocuk buyutmekle günaha da hakka da girilmez , asıl siz bu düşünce ile bir çok annenin gunahinza girdiniz bile..