İyi geceler hanımlar kısa bir süre önce aptamil 2 numaraya geçtim. Ama bebeğim 2 numarayı almadı sonra iki numaralı devam sütü ile 1 numaralı devam sütünü karıştırdım. Ondan da az bişey içip bırakıyor neden olabilir? Bebeğim 6+1 günlük. Biraz zorladığımda da ağlıyor. Kaşıkla içirmek istediğimde içiyor ama bazı zamanda içtiğini geri püskürtüyor. Yada kaşıklada almak istemiyor. Ek gıdaya geçti 2 hafta önce. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Bu duruma canım çok sıkılıyor.😒