Gmzcn benim bebeğimde 3 aylık, 7 gün kaka yapmadı gliserin fitil verdim, sonra yine 7 gün tık yok yine fitil verdim, sonra 8 gün yapmadı dün 8.gündü işte yine fitil verdirdi doktor. Çıkardığı kaka hep cıvıktı doktor demek ki kabız değil makatın uyarılması lazım sadece dedi. Artık 9 gün de yapmasa 10 günde yapmasa fitil yok dedi kendisi yapması lazım dedi ve her alt değiştirmede pişik kremini sürerken makatına hafifçe masaj yapmamı söyledi. 3 günde bişey yok bence bekleyin. 7-8 gün yapmazsa o zaman telaş yapıyor insan. Benim bebeğimde hep ıkınma halinde maalesef ama kakası cıvık olduğu için sorun yok dedi doktorumuz.