Grlnl ya maşallah ne güzel hep gülsün inşallah 😍 güleç bebeklerde mi oluyor yoksa ben hep kendi bebeğimin yanında olduğum İçin mi görüyorum bilmiyorum ama bende aynısını bebeğimde yaşıyorum uyandı sanıyorum ama meğer rüyasında kahkaha atıyormuş baya içini çeke çeke 😂😂 hep gülsünler inşallah böyle 🥰🌸