Hanımlar merhaba, doğum yapalı 6 ay oldu ama 2 aydır hayatımda ilk defa vajinal mantar enfeksiyonu yaşıyorum. Doktoruma Smear testi yaptırmak için gitmiştim önce enfeksiyonun giderilmesi gerektiğini söyledi tedavisine başladım ama 2 ay oldu hala geçmiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba aranızda? Herkese şimdiden teşekkürler 💐