AleynaMelis Mrb kızlar sezeryan olalı 2 ay oldu önceden her gün tuvalete çıkan ben şimdi 3 gunde bir zorlan çıkıyorum onda da kabızlık var. Baya zorluyor beni ne yapsam geçer ben normal doğum sonrasinda olur diye biloyordum ama sezeryn da da oluyormus demekki
Cemrem11 AleynaMelis sezaryene girmeden önce lağma yapıyorlar ve ister istemez gebelik döneminde bebek aşağıya baskı bakıyor . Bebeğin yerleşme alanı organları kenara topladığı için bağırsaklarda hem yavaş çalışıyor hem de eski formunda olmuyor . Hem kabız olmamak için hem de sütünüzün olması için bol bol su için ve kesinlikle kayısı üzüm hoşafı çok iyi geliyor .
Annesininprensesi55 AleynaMelis Bol kırmızı kapya biber ye acayip rahatlatıyor sürekli tuvalete çıkarıyor + bol bol da su iç
Ncye Ne yapsanız düzelmiyor 9 buçuk aylık bebeğim yeni yeni düzelmeye basliyor ayrica sezeryandan sonra tuvaletinizi kendiniz yaparsanız laģma gerek kalmıyor ben son anda kurtulmuştum laģmadan ama 10 aya gidiyorum yeni kendi geliyor bağırsaklarım 😏