Nefret ettim ya valla bi çocuğun hiç mi uykusu olmaz gece olunca gözler fal taşı gibi açılıyor gündüz uyuyor desem toplam 2 saat anca uyuyordur valla sıkıldım artık ne zaman düzelecek bu uyku problemi 4 aylık Hergün gece 4-5 de uyumaktan yoruldum artık geç uyur sabah 9 da kalkar bölük bölük gündğz iki saat anca uyur hayatım resmen çocugu uyutmaya çalışmaktan ibaret uyumadıgından hep huysuz beslenmesi düzensiz ne yapıcam ben böyle ya 1 ay oldu düzelir dedik 2 ay oldu düzelir dedik 3. Ay oldu daha da kötüye gitti 4. Ay atağında 😒 sinirden oturdum ağlıyorum ben artık uykusunda geve 4-5 defa kalkmaya bile razıyım beyaz gürültü vs hiç bir işe yaramıyor gaz problemimiz geçti ama uykumuz bir Türlü düzelmedi