Poyrazefem07 sıralıyorsa yuruyecektir canım hiç üzülüp strese gırme benım oglum 18ayını bıtırdı borden yürüdü bende cok takıyordum etraftan bir ton laf geç kaldı dr götür bılmem ne hiç takılma zamanı gelınce bırden yürüyorlar 1,5yasına kadar normal süreçmiş zaten.eşinle karşılıklı kısa mesafe otur bir ıkı adımda atsa yürüt elını bırak sonra yavas yavas uzaklasın yürüdükçe yaptıgım baska birsey olmadı