Burcinmiray Pltbebek ilk aylar oluyor genize kaçma olayı ama 3. Ayda daha da azalıyor ben çok korkardım ama çok şükür 3.5 aylık olduk yok denecek kadar az oluyor😇
Burcinmiray Pltbebek benimkide hep biberonda öyle oluyodu canım hızlı çekiyordu genize gidiyordu geçiyor geçiyor merak etme🥰
Alpsmomm Ayy bende kaç tane biberon aldım kaç tane uç aldım yok olmuyor öyle hızlı çekiyor ki sürekli boğazına kaçıyor bir keresinde mosmor oldu ödüm koptu nefes alamadı