3 saatin sonunda ayakta sallama memede durma ninni her yolu denedim en sonun da sinir krizi geçirecektim aldım çocuğu eşime verdim yeter artık dayanamıyorum diye ağlaya ağlaya sinir krizi geçirdim az evvel biz de doğduğu günden bu yana çok yıprandık hiç bi şekilde mutlu olmayan bi bebeğim var ha geçer ha düzelir derken yok ya çıkmaz sokak da gibiyim 13 aylık şu an ama 13 aydır ne insan gibi uyudum be insan gibi yemek yedim yok yani Allahım sağlık versin de psikolojik olarak hiç iyi değilim Allahım sizin de yardımcınız olsun inşallah ne denir buradaki anneler anlıyor birbirinin halinden en yakının bile bilmiyor ne yaşadığını He bu arada eşimle çarşaf da sallayarak uyuttuk en sonun da 🤦🏼♀️