Bebeğim 4 ay 11 günlük önceden meme mama giderdik bu atak ile birlikte mamaya döndük beni hiç emmiyor neyse benim bildiğim mamaların en az 3 saat doyuruculuğu olur ama benim kızımda bu süre 1.5 saat hatta geceleei yeni soğan gibi 2 saatte 1 uyanıyor 90 cc yapıyorum 120 cc yaptım içmiyor hepsini bırakıyor kaç kere öyle döktüm mesela şimdi saha yeni 1 saatte acıkmış 60 cc yaptım hepsini içti bu nasıl iş çözemedim ben mama bebelac nutrikonfor kullanıyordum sonra değiştirdim aptamil aldım ondan da aynı sorun normal mi bu böyle 😓😓