Nejla32 Bebeğinizin dişleri kaç aylıkken çıktı 11 aylık olduk hala dişimiz yok doktoramı göstersem acaba diye düşünmeye başladım normalmidir arkadaşlar?
BayanNinni Nejla32 5 aylıkken dişi çıktı bende dişi erken çıktı bi sorun mu var diye doktora sormuştum o normal dedikten sonra rahatladım bence sende git canım kafanda soru işareti kalmaz hem