Thesra Ayazmiran Yani sıkıntı olmaz ama dökülmesi çok normal.Benek saçları dökülüyor ki ana saçları çıksın diye ben hiç ellemedim kızım 16 aylık kestirmeyi düşünmüyorum kışa doğru uçlarından kendim alıcam🥳