Solinim bizde öyleyiz canım 14 bucuk aylık oldu daha yeni uyudu bu aylarda uyku gerilemesi varmıs bide biz diş cıkarıyoruz sanırm atak haftasındada oluyor suan tek uykuya geçtik 2 uyku yapardı ama 2. Uykuyu yapmıyor uykusu var uyumuyor uyusa azıcık kendine gelcek ama yok 2 gün evvel sabah 6da uyuduk😴😞