KaganinAnnesi26 Yeniaanne bende olmuştu doğum sırasında başladı 1 gün boyunca aşırı kasindim her yerim kaşınıyordu 🤷
aly2020 Yeniaanne benim oldu ve her yerim kabardı tam 1 ay sürdü hep dediler narkoz etkisi zamanla geçer vs vs artık dayanamadım doktora gittim ilk ilacı içmemle geçti:)
Tpk Yeniaanne benim de oldu bekledik geçti 2 saat sonra yine oldu geçmeyince mecbur serumla ilaç verdiler avil dekort filan galiba geçti ben zaten alerjiğim Sezeryan da tetikledi sanırım