elifzuleyha kızlar emzirme döneminde vücut kokusu değişen var mı kendi terim bile afedersiniz çok ağır kokmaya başladı normal bi durum mu
Anonim11 elifzuleyha emzirme döneminin tamamında değil de ilk 2-3 ay koku oluyordu evet,ben de kendimi koklamaktan iğrenmekten usanmıştım😄 sürekli üst üste olduğumuz için öyle bence,zamanla emme aralıkları uzayacak rahatlamştm ben
Balin_annesi esiladerininannesi bende de oldu. Kendimden utanmaya başlamıştım hatta. Farkli bisey olsa herkeste aynı belirti vermez heralde😁 Normal sanırım. Bide süt de kokuyordum mis gibi 😄
esiladerininannesi Balin_annesi hergün duş alıyorum 1 gün almayım evin içine kokarca girmiş gibi hissediyorum hiç terim kokmaz hiç terlemezdim antalya gibi bi yerde ankaranın ayazında şimdi su gibiyim 🤣🤣