Bebeğim gene grip oldu daha neyi 1 ay olmadı belkide grip olmuştu öksürük ve kusma balgam vardı düzeldi derken bugün yine grip olfu burnu akıyor hapsuruyor korkuyorum yine öksürük olucak diye genzi ve burnu tıkalı serum fizyolojik ile temizleyemiyoruz çünkü kılcal damları çok ince izotonik sıkar sıkmaz kanıyor ama böylede napcagimi şaşırıyorum niye gitmiyor bu hastalık