Merhaba kızlar çoğu kez söyledim belki bilirsiniz bebeğim 13 günlükken covid olup yoğun bakımda kalmıştı hayliyle vücudunda lanet covid virüsü girdi çok ateşlendi günlerce yoğum bakımda ateşi düşmedi şimdi iyi hamd olsun
carsamaba günü 2 ay aşımız var ve vücûduna verem aşısında virüs gircek , zaten covid virüsü 3 ay etkisinde kalıyor bide şimdi bu virüs gircek bebeğim kaldıramaz diye çok korkuyorum ona kötü birsey olcak diye 😰