61616161 Kızlar sma kullanıyorum normalde 2 numaraya yeni başladık ama kabız gaz sorunumuz oldu ve kusma artışı acaba sindirimi kolay 6.12 ay mama önerisi olan varmı
61616161 KumsaLina kabızlık gaz gibi sorunları var mı ikisde aynı marka içeriğinin farklı oldugunu düşünemedim
61616161 KumsaLina bizimki kolay kolay sindiremiyo şuan 2 numara aldık sma ama içmiyo içse sürekli kusuyo zaten reflüsü vardı azaldı derken artmaya başladı denerim ozaman işe yarar inşallah aşırı gazı oldu
KumsaLina 61616161 isterseniz mama verirken biberona 1 yada 2 damla zeytinyağı damlatın kabızlığı çözüp gaz yapmayacaktır, eczacım öyle demişti