Bebeğim 8 aylık. İkiz eşi olduğu için ek gıdaya biraz erken başladık çok güzel yiyordu. Sonra birden yoğurt harici hiçbir şey yememeye başladı. Tamam diş çıkarıyor ama en azından 2 ayın birkaç gününde yese diyorum ama yemiyor. Ne yapmam lazım benim çok yoruldum sürekli bir şeyler yesin diye arayışlara girmekten