Nesrin şahsen bende çok araştırdım çünkü su içmeyi ve su içmenin insana faydalarını bilen bir insanım yıllardır yaz kış 2 lt su tüketirim üstü olur altı olmaz. Ama konu bebeğimiz canımız ciğerimiz olunca daha bir titizleniyor insan. Su içirenlerin kendi kararı şu ana kadar konuştuğum hiç bir doktor ebe su ver demedi ama tabi ki her bebek farklı. Bir de şu bilgiye ulaştım doktoruma sorcam sende sor istersen. Bebeklere kaynamış ılımış su vermek sudaki minerallerin kaybına sebebiyet verirmiş. Fakat bizim içtiğimiz su da ph seviyesinden ötürü bebeğe sert gelirmiş. 10. Aya kadar bebekler için olan yumuşak içimli su tavsiye ediliyor. Biraz ticari geldi bana ama sormakta fayda var. 😊