ipek1989 Kızlar acil soru 🤗 kızım bugün 6. Ay açılarını oldu. Uyuyor şu anda gayet te huzurlu maşallah 🧿 Ateşi de yok 😌 sizce ateşine gece ara sıra uyanıp bakmam gerekir mi ?
Meva5461 ipek1989 Bizde bugün iki aylık sşısı olduk çok huysuzuz ateşi var biraz ilk defa olunca bende korktum