BihterZiyagil https://www.hizliresim.com/1vzn2q7 Ya niye kimse erkek bebeleri sevmiyooor valla oğlan anası olarak artık kalbim kırılıyor 🤭 ya ikinci de erkek olursa stresine girdim şimdideeen 🤷🏼♀️
Caglarass BihterZiyagil Bende çok geriliyorum böyle şeyler görünce ya. İkinci oğlum da yolda çok şükür hıh 😂
seymabykn BihterZiyagil Erkek kız farketmiyor tüm bebekleri ve çocukları çok seviyorum. Sevmeyenler utansın onların ayıbı
KumsaLina BihterZiyagil niye strese giriyorsunuz ki herkesin evladı kendine güzel, o öyle demişse senin yada sizlerin sevmeyeceği anlamına gelmiyor ☺️ bende bir prenses annesi olarak erkek bebekleri severim ama kız annesiyim diye elbette kızlara daha yakınım 💐
BihterZiyagil Caglarass ya aslında hiç böyle şeyleri takan bir insan değildim ama artık resmen psikolojik baskı hissediyorum yaa gülüyoruz falan ama aynı şeyi kız çocuk için yazsalar kesin linç yer 😂
Caglarass BihterZiyagil Cinsiyetçi adı altında hakaret ederler kendi yaptıkları farklı gibi 😂 co2041 Bende çok mutluyum valla canım kurban oğullarıma 🥰
BihterZiyagil KumsaLina ya benim de hiç umrumda değil aslında ama üstümde kız doğurmalıyım baskısı olmaya başladı 😂 çevreden sürekli kız başka kız şöyle kız böyle denilince 😂 resmen bana asıl kız olunca gör deniyor yaaa ne yapayım eskiden erkek çocuk güzellenirdi şimdi kız 😂
Smy16 BihterZiyagil 😂😂😂😂 güldürdü, bizim sülalede erkek yoktur ve benim çok şükür ki bi oglum oldu, böylemi oluyomuş ya bende diyorum kaynanamgil kızımı seviyolarda ogluma biye bakmıyolar acaba diyodum 😂😂
efe15 Smy16 benim annemin de 3 kızı var, ablamın da. Benim oğlum evimizin ilk erkeği :) Kız bebekleri tatlılık falan yapıyor doğru da, galiba benim oğıum anasına çekmiş, ilgi manyağı resmen. Sürekli dikkati kendisine çekmek için tatlış haraketler yapıyo 😂
kenankaan BihterZiyagil şubatta ikinci oğlanı da doğuruyorum 🙄 ben hayatımdan memnunum şu an, tamam kızlar da tatlı ama erkekler de gayet sevimli olabiliyor 😁
giedzemiz2801 Yagmuurr bende oğlumla yaşamaya başladım ondan önce sadece nefes alıyormuşum .❤️❤️Dünyaya bir daha gelsem yine oğlumun annesi olmak isterim
basaktpe12 BihterZiyagil hepsi bambaşka bence oğlumun gelip beni annem diye öpmesi yetiyor 😌 kızım henüz küçük daha ama onun da cilvesi yetiyor sonuçta evlat ayrılmaz erkekde olsaydı evde beni seven erkek sayısı 3olacakdı oda güzel bir şey ❣️
Deletedmom4444 3 tane oglum var 🤓Onlarin tek tirnagini degismem.Asıl olan onlari duzgun yetistirebilmek.Yetistiren bizleriz.İstersen erkek cocuklarinida gayet masum yetistirebiliriz
alaimisema20 Muemruvte vip kul musun bacım? Hangi duayı ettin de Allah kabul etti? Bana da de hele. Vip olmak için nereye üye oluyoruz?
Aliveannesiiii KumsaLina niye bu kadar garipsediniz ki? Demek ki bayan oğlu olsun çok istiyormuş. Etrafımda hemen hemen çoğu arkadaşım kızı olsun diye dua ediyor hep kız çocuğu hayalı kuran o kadar çok ki. Nedense onlar için asla yadırgama söz konusu değil, ama gelin görün ki erkek evlat istemek hemen cinsiyetçiliğe giriyor ve ayıplanıyor. İnanın çok şaşırıyorum. Allah herkese gönlünden geçeni nasip etsin, kimse kimseyi bu kadar yadırgamamalı🙏🏻
Bety Allah herşeyi hayırlısını versin kız verir hayırsız olur o daha kötü erkek isteyince bile tepki gösteren insanlar kız olduğunu duyunca iyi bari diyorlar eskiden tam tersiydi . 2. De oğlan olsun isterdim ama şükür kızım oldu 😍🥰