Kucukoglummm Ah canım çok geçmiş olsun olsun. İnan covid kadar yaygınlaştı evet eşim ben ve 9 aylık oglum da uyuz olduk. Çok sabır isteyen bir olay hem psikolojik hem fizyolojik çok yorucu inşallah değilsinizdir ama. Öncelikle doktora gitmelisin ve dediklerini harfiyen uygulamalısın. Her gün rutin olarak yapman gereken temizlik ritüelleri olacak. Birgün giydiğini ertesi gün en yüksek sıcaklıkta yıkayıp ütülemelisin. Bir gece yattığın bütün nevresim takımlarını yastık ve yastık kılıfı, nevresim battaniye değiştirip aynı şekilde en yüksek ısıda yikamalisin. Hergun sık temas ettiğiniz yerleri kapı kolu,masa, sandalye,yerler,prizler,musluk ve lavaboları tamamen iyileşene kadar sirke veya çamaşır suyu ile silip dezenfekte etmelisin. Kullandığınız oyuncak,cep telefonu,kumanda,biberon bunları da mutlaka hergun sirke veya çamaşır suyu ile silmelisin ki bütün akarlar ölsün. Sizin ve bebeğinizin yattığı yatakları strecleyip oturduğunuz kanepeyi bir güzel silip üzerine nevresim örtüp hergun o nevresimi değiştirip yüksek sıcaklıkta yikamalisin. Tedbir amaçlı bütün elinin değmiş olabileceği kıyafet sofrabezi seccade vs çöp poşetine koyup ağzını sıkıca bağlayıp havasını alıp en az 10 gün balkonda bekletmelisin. Bunları yazıyorum evet 1 aydır hepsini yaptım ve tedavinin sonuna geldik evi de bosalttik son olarak evin ilaçlanması kaldı yarın inşallah onu da yapıp tamamen kurtuluyoruz bu illetten. Çok çok zor Allah’ım yardım etsin.