Annebebek58 20 gun once dogum yaptim bebegimin cigerleri enfeksiyon kapmiss yogun bakim unitesine aldilarr dua edin adi mertt
Tombikdonerartikcokpahali Annebebek58 Çok geçmiş olsun üzülmeyin sağlıcakla çıkacak oradan annesi sen yeter ki güçlü dur ❤
zayce35- Rabbim Şafi ismiyle şifasını versin inşallah🙏🏻 Sağ sağlim kavuşursunuz yavrunuza , onların küçücük bedenleri o kadar güçlü ki ♥️ Kalbiniz ferah olsun
Kaanaras Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah allahım Mert bebeğe Şafi şifa İhsan eyle🙏🙏
Oznurcoskun Annebebek58 canım Allah şifa verdin benim bebeğimde kakasını yedimişti direk yoğunbakıma almışlardı cok zor bi sürec eve gelince dünyalar senin oluyor inşallah bebeğine bir an önce kavusursun
Fadimeyusuf-01 Annebebek58 üzülme korkma gelecek bebeğin kavuşacaksınız inşallah Allah’ın izniyle sen sütüne iyi bak sağım yap bol bıl depola gelince verirsin ya da götürürsün benimde bebeğim yattı 11 gün ciğerden aöa çok şükür şimdi 9 aylığız gayet sağlıklı sen yeterki güçlü kal artık annesin anneler güçlüdür sen iyi ol ki toparlan o gelince ona bol bol bakabilesin taze anne üzülme de ağlama sen üzüldükçe sütün etkilenmesin çünkü bebeğinin sana ihtiyacı var