Sinemisssss estriol kremi sürüyosunuz hafif dokuşlarla. Günde 2 kez diye hatırlıyorum ne zamandır kullanmıyoruz ama tedirgin olursanız 1 kezde sürebilirsiniz. Zamanla açılıyo sonra geri kapanıyo yine aynı masajı yapıyosunuz. Biz hala tetikteyiz 14 aylık olduk. Her dr kontrolünde baktırıyoruz. Her bezini açtığınızda çişini yapabilmiş mi ona bakıyoruz. İleri boyutu çiş yapamamakmış. Ama bu krem işe yarıyo. Bakalım daha ne kdr böyle devam edicez. Birde altını temizlerken ıslak mendili çok bastırmayın ufak donunuşlarla silin. Hatta mümkünse çiş bezi değiştirirken altını silmeyin büyük tuvalette elinizden geldiğince yıkamaya çalışsın. Sizede çok geçmiş olsun.