Meridefne Merhabalar, bugün sağlıkocağından aradılar ve yarın 9. Ay aşısı için gitmem gerektiğini söylediler. 9. Ayda ne aşısı yapılıyor acaba yaptıranlar var mı? Varsa sonrasında ateş vb yaşadınız mı?
Deletedmom4444 Meridefne Kızamik asisini 2 doz halinde 9 aya cektiler.Biz bi sikinti yasamadik cok sukur.
Mrv42 Meridefne Bizim doktorumuz yaptırmanıza gerek yok dedi. Bu bir kampanya aşısı dedi. İsteğe bağlı olduğunu söyledi. Daha doğrusu salgın riski yüksek olan bölgeler için çıkarılmış bu aşı. O yüzden ben yaptırmadım.
Mrv42 Bizim doktorumuz yaptırmanıza gerek yok dedi. Bu bir kampanya aşısı dedi. İsteğe bağlı olduğunu söyledi. Daha doğrusu salgın riski yüksek olan bölgeler için çıkarılmış bu aşı. O yüzden ben yaptırmadım.
Meridefne Mrv42 bilemedim şimdi yarın doktoruma sorayım an iyisi çnkü kimi doktor yaptırın kimisi yaptırmayın diyor. Arada bırakıyorlar insanı