Arkadaslar bebegim 9 bucuk aylik aylardir kabizlik problemi var ben destek olmazsam yapamiyor o da zaten 4 yada 5 gune ama benim uyatmamla yapinca cok sert ve zorlaniyo. Doktor surup verdi kayisi veriyom sabahlari ilk gun isr yaradinsimdi yine yapmiyo 4. Gun oldu ya nasil gececek bubkabizlik:(((