Umayy16 Bebegime bugun 3 damla bu ilactan verdim gazi icin ara ara kusması oldu bundan mi oldu cok emin degilim basina boyle bisey gelen var mi?
Srnd Umayy16 Bende kullanıyorum prematüre bebeğim bi sıkıntı yok yeni doğan kusar zaten hep bi de ben hem bunu hem bio gaia damla kullanıyorum
Zeynebinannes Umayy16 benim kızımda reflü var kusması normal reflü olduğu için ama ne zaman bu Damla’yı kullansam 2-3 kat daha fazla kusuyor kullanmıyorum artık
Mavis34 Umayy16 bende 3 gunニoldu bu damlaya başlayalı ama.oncesi biogail kullanıyordum ya o yada vitamini kusturuyor tam cozemedim
Umayy16 dygusalmom97 Damladan once boyle biseyi yoktu damladan sonra basladi o tedirgin etti biraz 🤦🏽♀️
dygusalmom97 Umayy16 kaç günlük benim 7 günlük oldu 6 damla veriyorum önce ki kızımda da kullandım bi sorun yaşamadım rahat olsun içiniz
Byzm53 Ben günde 4 kez 20 damla kullanmama rağmen kusma sorunu olmadı. Gazı çok fazla olduğu için doktor 20 damla ver demişti