TheBaby Beyaz ekran takılı kalıyor. Mesaj yazarken ekran kendini yeniliyor tekrar beyaz ekran geliyor tüm yazılar sıfırlanıyor. Tekrar yazmam gerekiyor. Sürekli sayfa yenilemek zorunda kalıyorum. Tekniksel bir sorunmu ?
Gamzeburkan TheBaby evet ya uzun bisey yazıyorum yorumum gidiyor sıfırdan yazmakta istemiyorum birisinde 5 kere falan yazdım 🤦♀️