Arkadaşlar 1,5 ay önce covit geçirdim nefes darlığım yoktu rahat geçirmiştim. Şimdi eşim ve oğlum kovit ve bende etkilendim tekrar Ve nefes almakta zorlanıyorum sanki göğsümde ağırlık ve balgam varmış hissi var çok rahatsız ediyor sizler yaşadınız mı? Bilgi verirseniz sevinirim