Annesininprensesi55 fgnrcp2704 Bizde 3 kişiliğiz kızım olmadan önce 2 tane muhabbet kuşumuz vardı ama çok zor bir çocuk olduğu için kızım kuşları memlekete yolladım tüy döküyorlar bakım istiyorlar falan bide duydum ki biri konuşuyodu ölmüş üzüldüm ama burda bana daha zor olacaktı
Pelinn09 fgnrcp2704 4 cocugum ben icine pittbull+ökūz+ayi kacan kocam ve 1 tanede dunya tatlisi kedimiz var
Pelinn09 fgnrcp2704 kocamin icine kacan daha cok hayvan vardirda nazar falan deger diye yazmadim😂😂😂unuttum yazmayi 1 tanede kaplumbagamiz var kizim simdide tutturmus sincap istiyormus bana kafayi yedirtcekler😂😂
muennesgenc Senayy yok hayır güneş ışığı almıyor zaten.. alırken araştırmıştım evin en köşe yerinde duruyor, direkt güneş ışığı almıyor haftada 1 gün suluyorum ama toprak değiştiği için tutmadığını düşünüyorum.