Pinky86 Benim oğlum ilk alıştığı dondemde bir defa kızdım diye büyük tuvalet ini 1 hafta tuttu malesf o kadar büyük sorunlar olduki popoda çatlak oldu 40 gün ilaç kullandı o yüzden eğer her türlü sorun yaşıyorsanız erteleyin yada sürekli tuvalete götürün siz kendiniz ,yaptı yaptı yapmadı ona göre tabir alırsınız