Merhaba hanımlar 2 gün sonra 3 aylık olacak bebeğim ama doğduğundan beri 24 saatte 8 saat uykusu var. Gündüz uykusu neredeyse hiç yok gece uykusuna geçiş 1den sonra gece de 3 saatte bir mutlaka beslenmeye kalkıyor. Hayatımı yok gibi hissediyorum dünya yüzüne kapandım ne yapmam gerekiyor. Uyumasa da hep bi destek bekliyor huzurla durmuyor yaşayan var mı bunu