Gamzegul ilk 3 ay benimkide öyleydi 2 3 güne bir yapardı ıkınmaktan uyanırdı doktora söyledim kakadan değil gazdan ıkınıyodur dedi gazınıda güzel çıkartıyordu ama daha çok gazı var demekki dedi gaz damlası verdi kaka süresi normal her bebek her gün yapacak diye bir şey yok dedi ben gaz masajı yapıyordum baya rahatlıyordu ayaklarının altına dairesel masaj yapıyordum gaz masajından sonra o şekilde kakasını yapıyordu 2 3 güne bir ama masajı her gün yapıyordum 1 2 defa bağırsakları harekete geçiriyor