Sorum başlıkta canlar. Çok bilgim yok böyle etrafımda bebekli kişiler de pek yok o yüzden bilmiyorum hiç. sizce alınmalı mı kitap ? Yoksa internetteki tarifler yeterli oluyor mu? “Bu çocuk aç” , “acıkınca yer” gibi iki kitap var çok popüler alınmalı mı sizce yoksa gereksiz mi?