ozlemm47347 Minikprematurepoyrazz benim bebegim ilk doğduğunda kakasını yemişti solunum yolu enfeksiyonu kapmıştı 8 gün yogun bakımda kaldı süt sağıp gönderiyorduk malesef içeri almıyorlardı göremiyorduk onu çok zor bir durumdu çok şükür çıktı Allah şifa versin canım inşallah çok yakın zamanda kavuşursunuz bebeğinize🙏