Benim bebeğimdede 3-4 aylıkken olmuştı, çocuk doktoru , çocuk allerjiye çocuk gastroya yönlerdirdi ve hem popoda çatlak hemde süt alerjisi olabileceğini söylediler, 10aylık olasıyaya kadar ne ben nede bebeğim süt ve süt ürünleri kullanmadık neyseki sadece süteydi alerjimiz ve yavaş yavaş aştık alerjiyi , şuan bebeğim 20 aylık ve çok şükür çok sağlıklı herşeyi yiyebiliyor. Tek sıkıntımız doğduğundada küçük doğdu ve sonrasındada alerji durumu kilo alımını yavaşlattı. Şuandada hala kilosu alt sınırlarda. İnşallah bebişinizinde durumu hafifdir ve hemen atlatırsınız. Allahım tüm bebeklere şifa versin o minik bedenlerine çokca güç ve sağlık versin :)