Kızlar 14 günlük bebeğim anne sütü artı mama takviyesi veriyordum hipp kullanıyorduk gaz sorunu cok olduğundan bugün aptamile gectim bir kere verdim sadece ve öğürdü baya bir kustu safra gibi sarı renkte. Aynı zamanda bende 2 gün evvel süt sıtması yaşadım antibiyotik kullanıyorm şuanda o bebeğe geçmişmidir neden böyle oldı sizce bilen varmı mamadan mıdır yada ne yapmaliyim