Naciye07 Kızlar acayip beğendim ama kararsız kaldım unisex mi sizce yoksa kız işi mi ? 😬😬😁😁https://imgyukle.com/i/k1OSAQ https://imgyukle.com/i/k1OC2s
Tugce Naciye07 ayy fotoğrafları açarken giysinin cinsiyeti olmaz diyerek açtım 😂 ama sizinkilerin cinsiyeti var yanılmışım hahahahha maalesef. Bunları ben alayım kızıma 😂 sweat takım ve hm kalitesi için güzel fiyat
kenankaan Naciye07 benim de çok sevdiğim renkler ama erkeğe giydirince kız işi gibi durduğu belli olur yani. Ben unisex renk olarak oğluma kırmızı giydiriyorum mesela.
Naciye07 kenankaan ya ben pembe mor falan da giydiriyorum ama bunlardan emin olamadim mor olana bı ihtimal dedim ama 😁😁😁😂
Ndmdmr Naciye07 pembe direk kız da ben oğluma mor lila gitdiritorum yani pembemizde var rengarenk giydirmeyi seviyorum illaki bir erkek kız kalıbına sokmak istemiyorum renk konusunda sadece üst swet olarak kotlarıyla felan bile kombinlesen çok şık durabilir aynı tonlarlda var oğlumun
MasalsMommy Naciye07 Ben olsam giydiririm valla beğeneyim yeter dlsmnvsöx Kızımın dolabında gayet erkek kıyafetleri var😂
EmineB10 Naciye07 kız işi net. Ama çok beğendiyseniz mor olanı alıp lacivert eşofman altı ya da pantolonla kombinleyebilirsiniz. Ben de oğluma mor giydiriyorum ama böyle takım olunca bana çok kız işi geldi
Danerys Biraz kız işi. Ben oğluma su yeşili. Krem, sarı , kahve falan giydiriyorum ama kız kıyafeti bu bariz. Mesela geçen kahve bir ceket aldım çok güzel kız kıyafeti mi diye baktım üstünde erkek yazıyormuş. Erkekler için de şirin şeyler var yine 😃
[silindi] Renklerin cinsiyeti olmaz. İkisi de çok güzel ben de erkek annesiyim hiçbir rengi ayırt etmeden giydiriyorum çok da yakıştırıyorum.