Merhaba, bir abla gelecek temizlik için? İlk kez çağırdığım için bilmiyorum bir kaç sorun olacak bilenlere. Abla sabah gelecek, kahvaltı hazırlamalıyım değil mi? İşi ne zaman biter bilmiyorum sonrasında öğlen tekrar yemek hazırlayacak mıyım, pandemi dolayısıyla yemiyorlar mı ? Aklımda bir sürü soru var 😂 Öyle ikramsız da göndermek istemem. Siz nasıl yapıyorsunuz bi anlatıverin 😂😂