Eda2134 Merhabalar bebegim 10 aylik gece 4-5 defa meme ye kalkio emziriom aynı oda da besik te uyuyo bizle. Ne zamana kadar bizimle kalmali 1 yaşında odasini ayirnalimiyim odasida sıcak tawsiyeniz nedir teşekkürler
Zeyynep Eda2134 uyku eğitimi aldım 15 gün önce Dalan bebeğim 7 aylık doktor artık ayırma vakti geldi dedi 1 yaşından önce muhakkak uyku eğitimi ve oda ayırma olması lazım dedi sonra çok zorlanırsın dedi
limonlukarpuzzz Eda2134 1 yaş çok geç ayirabilirsiniz odasini artik.. Kilo alimi iyiyse gece beslemesinide kesmelisiniz ileride daha çok zorlanirsiniz ve sizi diş döneminde emzik niyetine kullanir..
Tiredmother Eda2134 YouTube’da Pınar sırbesky uyku eğitmeni izlemenizi tavsiye ederim bilgi edine bilirsiniz bu konu ve bi çık konuyla alakalı
Zeyynep Eda2134 doktorumuz verdi uyku eğitimini henüz uygulamadım taşınıcaz da yeni evimizde uygulayım diyorum yeni odasında inş başarırım ☺️