Dün form açmıştım bugun yine gittik öksürük için ventosal şurup yazdı 1 açy kaşığı hava verildi iğne yapıldı iğne ve havaya devam edilecek sağlık ocağı yapar dedi kanda mikrop çıktı idrar tahlili vermedik orda idrarını yapamadı bu şurubu kullanana var mı bir form da arkadaş bebeğimi zehirliyordum yazmış bende daha 2 saat önce verdim balgam kustu